معجزه لیفت با نخ در درمان افتادگی صورت با دکتر منیرالسادات میرنصیری

معجزه لیفت با نخ در درمان افتادگی صورت با دکتر منیرالسادات میرنصیری

معجزه لیفت با نخ در درمان افتادگی صورت با دکتر منیرالسادات میرنصیری

لیفت با نخ روشی کاملا بدون تهاجم بوده و توسط پزشک مجرب و حرفه‌ای انجام می‌شود. گاهی برخی از افراد دوست ندارند روش‌های تهاجمی را برای درمان و رفع افتادگی صورت خود انتخاب کنند. لیفت از این طریق، یکی از بهترین روش‌هایی است که می‌تواند برای این افراد مفید باشد. بسیاری از پزشکان متخصص پوست، این روش‌ را برای افراد میان سال و حتی جوان‌هایی که به هر دلیلی پیری پوست را تجربه می‌کنند، به کار می‌برند.

اگر دوست دارید از روش معجزه آور لیفت با نخ و رفع افتادگی صورت  توسط دکتر منیرالسادات میرنصیری بیشتر بدانید، حتما با ما همراه باشید.

 

درمان افتادگی پوست صورت به روش لیفت با نخ

وقتی انسان پا به سن می‌گذارد، احتمالا با افتادگی پوست صورت مواجه می‌شود. گذر از سنین جوانی و ورود به سن میانسالی، تحریک و کلاژن سازی زیر پوست را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. وقتی شخص سنین 35 و40 سال را رد می‌کند، می‌تواند آثار ابتدایی و بسیار کمی از افتادگی و چین و چروک پوست را ببیند. بهتر است پیش از رسیدن به این روزها، مراقبت‌های پوستی را شروع کن. در غیر اینصورت در میانسالی، شل شدگی و افتادگی پوست را تجربه خواهد کرد.

لیفت با نخ از روش‌های بسیار خوب و پر کاربرد است که توسط پزشکان متخصص پوست و مو استفاده می‌شود تا به رفع افتادگی پوست کمک کند. این روش در هر سنی می‌تواند یک معجزه ایجاد کند. البته افراد میانسال و تازه پا به سن گذاشته، بهترین گزینه برای انجام لیفت با نخ هستند. در این افراد می‌توان پوست صورت در هر نقطه‌ای که افتادگی دارد را به بالا لیفت کرد.

در واقع لیفت با نخ روشی است که در آن از بخیه‌های کوچک و نخ قابل جذب برای کشیدگی پوست استفاده می‌شود. این نوع لیفت و کشیدگی، ظریف و قابل مشاهده بوده و روشی بسیار خوب برای جایگزینی جراحی صورت است. در روش لیفت پوست با نخ، پوست کمی به عقب کشیده شده و با نخ بخیه قابل جذب، سفت می‌شود. این نخ‌ها فقط نقش کشیدگی ندارند. بلکه قادرند تا کلاژن سازی را تحریک کنند. 

لیفت با نخ می‌تواند کلاژن‌های ایجاد شده را به سمت مناطق تحت درمان هدایت کرده و روند تولید آنها را افزایش دهد. به همین دلیل از این روش به نام روشی معجزه آور یاد می‌کنند.

 

لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد؟

رفع چین و چروک صورت از زوایای مختلف با نخ

 

ماندگاری لیفت با نخ در همه افراد به یک شکل جواب نمی‌دهد. بسیاری از افرادی که وارد سنین کهنسالی و پیری شده‌اند، دیگر کلاژن سازی ندارند. اگر هم کلاژن سازی در آنها را با نخ تحریک کنند، پاسخ معجزه آوری دریافت نمی‌شود. در این افراد، جراحی بهتر جواب می‌دهد. اما این روش در افراد میانسالی که دوست دارند به جای جراحی از لیفت با نخ استفاده کنند، تقریبا نتایج خوب و یکسانی را ایجاد می‌کند. مگر اینکه شخص واقعا دچار مشکل زمینه‌ای و بیماری خاصی باشد.
با این روش در افراد مختلف، بین 1 الی 2 سال، کلاژن سازی تحریک می‌شود. اما گاهی ماندگاری آن تا 12 ماه بیشتر نیست. افرادی که مشکل خاصی نداشته باشند و پزشک معالج آنها با تخصص و تبحر خاصی اقدام به این کار کند، شاید تا 2 سال هم ماندگاری را حس کنند. لازم به ذکر است که ماندگاری لیفت با نخ، به طور دائم و همیشگی نیست.


انتخاب بهترین پزشک برای انجام لیفت با نخ

نتایج درخشان و معجزه آور لیفت با نخ در میانسالی

 

انجام لیفت با نخ باید توسط پزشک متخصص پوست و مو انجام شود. این کار حساسیت‌های خاص خود را داشته و نمی‌توان به خاطر غیر تهاجمی و ساده بودن، در انتخاب پزشک مورد نظر، وسواس به خرج نداد.
دکتر منیرالسادات میرنصیری یکی از بهترین متخصصان پوست و مو در اصفهان است که می‌تواند روش معجزه آور لیفت با نخ را برای افتادگی صورت استفاده کند. رضایت بیماران و مراجعه کنندگان به ایشان، نشان از تخصص و تبحر او دارد.

نظرات

هیچ موردی یافت نشد

نظر خود را بنویسید

شما می توانید دیدگاه خود را در این بخش با ما در میان بگذارید.

تماس و مشاوره رایگان : 09938518980
footer footer
دکتر منیرالسادات میرنصیری

دکتر منیرالسادات میرنصیری

دکتر منیرالسادات میرنصیری از برترین رتبه های کنکور دانش آموخته رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آموزش دیده به روزترین تکنیک های زیبایی از اساتید داخل و خارج از کشور

بخش هایی از سایت

ارتباط با ما