لیفت صورت با نخ در اصفهان چگونه انجام میشود؟

لیفت صورت با نخ در اصفهان چگونه انجام میشود؟

لیفت صورت با نخ در اصفهان

یکی دیگر از حرفه ای ترین خدماتی که در کلینیک دکتر منیر السادات میرنصیری ارائه میشود و می‌توانید با خیال راحت برای دریافت آن اقدام نمایید، لیفت صورت با نخ در اصفهان است. اگر در فکر انجام این عمل زیبایی هستید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

لیفت صورت با نخ در اصفهان چیست و چه کاربردی دارد؟

 

لیفت صورت با نخ در اصفهان، به تکنیک کشیدن پوست توسط نخ های قابل جذب می گویند. این کار با هدف افزایش ضخامت پوست، برطرف کردن چین و چروک، جوانسازی و کشیدن پوست است.

 

محل ابداع این روش، در کره جنوبی بود و کم کم در سراسر جهان مورد توجه واقع شد. روش لیفت صورت با نخ در اصفهان، با تولید کلاژن باعث جوانسازی و کشیده شدن پوست و رفع چین و چروک میشود. نواحی که می توان از نخ برای لیفت آنها استفاده کرد، عبارتند از: ابروها، گردن، قسمت های میانی صورت، خط فک و گونه ها.

 

 

لیفت صورت با نخ در اصفهان چگونه انجام میشود؟

 

لیفت صورت با نخ در اصفهان، یک روش غیر جراحی می باشد، که با استفاده از سوزن های نازک طب سوزنی انجام میشود. در مرحله اول موضع مشخص شده، با استفاده از پمادهای بی حسی موضعی، تحت بی حسی قرار می گیرد.

در مرحله دوم سوزن های نازک پر از نخهای پلی دی اکسانون حل نشدنی، که به آن pdo هم گفته می شود، به داخل پوست تزریق می‌شوند.  Pdo یک نوع پروتئین است، که در بخیه زدن طبی مورد استفاده قرار می گیرد. میزان تهاجمی بودن این روش بسیار پایین است و یک روش امن محسوب می شود.

این نخ ها پس از مدت ۳ تا ۴ ماه جذب بدن میشود. در این مدت بدن شما بافت های کلاژن و الاستین را در اطراف این نقش ها ایجاد میکند.

 

 

لیفت صورت با نخ در اصفهان

 

مقدار لیفت صورت با نخ در اصفهان، در روش نخ لیفت، در حدود ۲۰ درصد می باشد. این مقدار به ظاهر کم در زیبایی و جوانسازی چهره تاثیر بسزایی دارد. نتیجه نهایی در لیفت صورت با نخ رابطه مستقیم با تبحر پزشک معالجتان دارد. با دستان معجزه گر دکتر منیر السادات میر نصیری شما می توانید، بهترین و سریع ترین نتیجه را از این روش دریافت کنید. کلینیک زیبایی و تخصصی دکتر میر نصیری جزو برترین کلینیک های شهر اصفهان می باشد.

 

لیفت صورت با نخ را از چه سنی میتوان انجام داد؟

 

روش لیفت صورت با نخ در اصفهان، مناسب آقایان و خانم‌هایی است که در سنین بین ۳۰ تا ۵۰ سالگی هستند. شروع افتادگی پوست صورت معمولاً از سن ۳۰ به بالا اتفاق می افتد. البته افراد بالای ۵۰ سال نیز می توانند از این روش استفاده نمایند. اما نتیجه نهایی با نتیجه سنین پایین تر متفاوت است. کسانی که سالها پیش جراحی لیفت صورت را انجام داده اند و اکنون دچار کمی افتادگی شده‌اند نیز، کاندید مناسبی برای این روش هستند. لیفت صورت با نخ در حدود یک تا دو سال ماندگاری  دارد.

 

مراقبت های بعد از لیفت صورت با نخ

 

شما ۲۴ ساعت  بعد از لیفت صورت با نخ در اصفهان می توانید فعالیت‌های عادی و روزانه خود را شروع کنید. از انجام دادن فعالیت هایی که فشار خونتان را افزایش می دهند، خودداری کنید. شما پس از سه هفته می توانید فعالیت های ورزشی را آغاز نمایید. به دلیل اینکه سیگار و دخانیات خون رسانی به پوست را کم میکند، تا ۷۲ ساعت بعد از لیفت صورت، از کشیدن آن ها خودداری نمایید. توجه کنید که این روش نیاز به صبر و مراقبت دارد تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.

 

تخصصی ترین و حرفه ای ترین لیفت صورت با نخ در اصفهان را می توانید، در کلینیک دکتر منیر السادات میرنصیری تجربه کنید. کادر حرفه ای، تجربه و تخصص پزشک و رضایت زیباجویان در این کلینیک زبانزد می باشد. پس با خیال راحت از خدمات این کلینیک استفاده نمایید.

نظرات

هیچ موردی یافت نشد

نظر خود را بنویسید

شما می توانید دیدگاه خود را در این بخش با ما در میان بگذارید.

تماس و مشاوره رایگان : 09938518980
footer footer
دکتر منیرالسادات میرنصیری

دکتر منیرالسادات میرنصیری

دکتر منیرالسادات میرنصیری از برترین رتبه های کنکور دانش آموخته رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آموزش دیده به روزترین تکنیک های زیبایی از اساتید داخل و خارج از کشور

بخش هایی از سایت

ارتباط با ما