لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت در اصفهان

لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت در اصفهان

یکی از بهترین روش های از بین بردن موهای زائد بدن، لیزر است. امروزه دستگاه های لیزر بسیار پیشرفته برای از بین بردن موهای زائد اختراع شده است. دستگاه الکساندرایت یا همان دستگاه لیزر الکس، یکی از پیشرفته ترین و بهترین دستگاه های لیزر موجود در ایران می باشد. دستگاه الکساندرایت متناسب و سازگار برای هر نوع و رنگ پوست می باشد. اگر به دنبال بهترین مرکز لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت در اصفهان هستید، در این مقاله با ما همراه باشید.

 

 از بین بردن موهای زائد بدن

 

لیزر الکساندرایت چیست و چه کاربردهایی دارد؟


این دستگاه لیزر موهای زائد یکی از شناخته ترین و محبوب ترین برای لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت در اصفهان است، که به طور قطعی و تضمینی موهای زائد بدن را از بین میبرد. نکته قابل توجه این دستگاه این است که اثر گذاری آن روی پوست های روشن بسیار بیشتر است. پوست های تیره برای اثرگذاری بهتر این دستگاه، حتما می بایست از خنک کننده ها استفاده کنند. زیرا ممکن است پوست های گندمی یا تیره دچار سوختگی و التهاب شوند.

 

انواع روشهای لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت در اصفهان


۱. لیزر آریون: یکی از عالی ترین روش های لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت در اصفهان که در کلینیک دکتر منیر السادات میر نصیری انجام میشود، لیزر آریون است. طول موج پرقدرت و قوی این روش بهترین تاثیر را بر روی موهای زائد ناحیه بیکینی می گذارد. نکته جالب این دستگاه این است که مجهز به اسکنر میباشد و هیچ مویی از دید این دستگاه پنهان نمی ماند.


لیزر آلما


یکی دیگر از زیر مجموعه های آن برای لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت در اصفهان، لیزر آلما می باشد. شاخصه اصلی لیزر آلما سرعت بالای آن است. این ویژگی باعث شده که این دستگاه محبوبترین لیزر برای فول بادی شناخته شود. لیزر آلما با هر نوع پوست و موی سازگار است و دارای خنک کننده های قوی میباشد.

 


 لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت در اصفهان

 

لیزر کوتر


لیزر کوتر دارای ویژگیهای لیزر آلما و آریون میباشد. یعنی هم طول موج قوی دارد و هم سرعت آن بسیار بالاست. همچنین برای انواع پوست و مو مناسب است. بنابراین لیزر کوتر بهترین پیشنهاد برای آقایان است.


توجه کنید که پیشنهاد استفاده از هر کدام از این روش ها به عهده پزشک متخصص شماست. پزشک شما بر اساس نوع پوست و شرایط شما می تواند بهترین گزینه را به شما ارائه دهد.

 


۱.از بین بردن اختلالات وریدی و عروقی که بین یک تا سه جلسه انجام میشود.


۲. از بین بردن مشکلات رنگدانه در پوست.


۳. جوانسازی و کلاژن سازی پوست


۴. تغییر رنگ پوست


۵. پاک کردن تاتو بدن که بین ۵ تا ۲۰ جلسه زمان نیاز دارد.


۶. از بین بردن کک و مک، انواع لکه ها و خالهای پوستی


۷. رفع ضایعات عروقی

 

مراقبت های بعد از انجام لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت در اصفهان


با این حال که دستگاه الکساندرایت دارای خنک کننده می باشد، شما پس از انجام لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت در اصفهان می توانید، از کمپرس سرد نیز استفاده کنید. این کار باعث می شود که از التهاب و تورم احتمالی جلوگیری شود. تا سه روز بعد از انجام لیزر از شوینده ها، پاک کننده ها و اسکراب های پوستی در ناحیه لیزر شده استفاده نکنید. اگر ناحیه لیزر شده با قسمتهای دیگر بدن تماس دارد می توانید با گذاشتن گاز استریل از ساییدگی آن جلوگیری نمایید. تا یک هفته بعد از انجام لیزر از قرار گرفتن زیر نور مستقیم آفتاب خودداری نمایید. تا شش ماه بعد از پایان جلسات لیزر از آفتاب گرفتن و سولاریوم دوری کنید.


تمامی خدمات حرفه‌ای لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت در اصفهان را میتوانید، در کلینیک زیبایی و تخصصی دکتر منیر السادات میر نصیری تجربه کنید. به شما اطمینان می دهیم که با مراجعه به این کلینیک، بهترین و ماندگارترین نتیجه را دریافت خواهید کرد‌.


 

 

نظرات

هیچ موردی یافت نشد

نظر خود را بنویسید

شما می توانید دیدگاه خود را در این بخش با ما در میان بگذارید.

تماس و مشاوره رایگان : 09938518980
footer footer
دکتر منیرالسادات میرنصیری

دکتر منیرالسادات میرنصیری

دکتر منیرالسادات میرنصیری از برترین رتبه های کنکور دانش آموخته رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آموزش دیده به روزترین تکنیک های زیبایی از اساتید داخل و خارج از کشور

بخش هایی از سایت

ارتباط با ما