درباره درمان ریزش مو در اصفهان

درباره درمان ریزش مو در اصفهان

درباره درمان ریزش مو در اصفهان

 

ریزش مو جز از مشکلاتی است که امروزه بسیار فراگیر شده است. در این مطلب می‌خواهیم به روش درمان ریزش مو در اصفهان بپردازیم. پس با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

گرایش به رفع عیوب و زیباتر شدن، امری همه گیر است. ریزش مو دلایل متعددی دارد، از جمله مهمترین دلایل ریزش مو میتوان به دلایل ارثی و وراثتی، بیماریهای هورمونی، مشکلات و ناراحتی های عصبی و روحی اشاره کرد.

برای درمان این مشکل روش های بی شماری ابداع شده است. یکی از جدیدترین و موثرترین درمان ها مزوتراپی می باشد. اگر به دنبال بهترین کلینیک برای درمان ریزش مو در اصفهان می گردید، کلینیک زیبایی دکتر منیر السادات میرنصیری را به شما پیشنهاد می دهیم. در این کلینیک زیبایی، کلیه خدمات به طور تخصصی و حرفه‌ای به شما ارائه می شود. یکی از خدماتی که در کلینیک دکتر میر نصیری می توانید از آن بهره مند شوید، مزوتراپی است. با ما همراه باشید تا در مورد مزایا و معایب این روش با شما صحبت کنیم.

 

درمان ریزش مو در اصفهان با  مزوتراپی

مزوتراپی چیست؟ در روش مزوتراپی مو، به جای اینکه داروها را به شکل خوراکی یا موضعی مصرف نمایید، داروهای مخصوص را از طریق تزریق در نواحی مشخص شده دریافت می‌کنید. این شیوه کمک می کند تا تاثیر داروها بر ریزش مو چندین برابر شود. البته مزوتراپی کاربردهای فراوانی دارد که در ادامه به چند نمونه از آنها اشاره خواهیم کرد.

۱. مزوتراپی برای درمان سلولیت

۲. مزوتراپی برای درمان مشکلات پوستی

۳. مزوتراپی برای جوانسازی

۴. مزوتراپی برای لاغری موضعی و حذف چربی ها

۵. مزوتراپی برای درمان ریزش مو

در این مطلب ما به طور اختصاصی به مزوتراپی برای درمان ریزش مو می پردازیم.

 

مزوتراپی چگونه عمل میکند؟

در ابتدا باید بگوییم یکی از روش های درمان ریزش مو در اصفهان، مزوتراپی است، که بر طبق تحقیقات انجام شده، مزوتراپی در افراد مختلف، نتایج متفاوتی دارد. مثلاً افرادی که با ریزش موی سکه ای، آلوپسی، ریزش موی موضعی و از این قبیل مشکلات مواجه هستند، ممکن است اثرات متفاوتی از مزوتراپی دریافت کنند. از دیگر علل ریزش مو، کمبود تغذیه مو، مشکلات خون رسانی، زیاد شدن هورمون آندروژن را می توان نام برد. 

 

در روش مزوتراپی، محلولی حاوی ویتامین ها، مواد معدنی، آمینو اسیدها، اسید نوکلئیک ها و کوآنزیم ها که با نسبت های خاص ترکیب شده است، به پوست سر تزریق میشود. با تزریق این محلول سطح هورمون ها کم کم متعادل شده و خون رسانی به مو بیشتر می شود. این امر باعث ضخیم شدن، محکم شدن، تقویت و رشد موها می شود. اگر ریزش مو به دلایل هورمونی و به هم ریختگی هورمون های بدن باشد، مزوتراپی نتیجه نخواهد داشت.

 

مراحل انجام مزوتراپی چگونه است؟

در روش مزوتراپی که برای درمان ریزش مو در اصفهان استفاده می شود، دو تکنیک شیمیایی و فیزیکی به کمک هم می آیند. ابتدا موضع مورد نظر با استفاده از کرم موضعی، بی حس میشود. بعد از گذشت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه، پوست سر را به وسیله یک سرنگ ریز سوراخ می کنند. این کار به دلیل این است که پوست سر تحریک شود و کلاژن و الاستین بیشتری بسازد، تا خود را ترمیم کند. بنابراین کلاژن مورد نیاز مو تامین می شود. همزمان محلولی که مناسب با وضعیت بیمار آماده شده است، به پوست سر تزریق می شود.

در صورتی که گردش خون بیمار با مشکل مواجه شود، از یک دارو برای گشاد کردن عروق و رگ ها استفاده می کنند. در صورت به وجود آمدن التهاب در پوست سر بیمار، پزشک داروهای ضد التهاب را نیز تجویز می کند.

برای مشخص شدن نتایج مطلوب برای درمان ریزش مو در اصفهان به ۶ تا ۸ جلسه مزوتراپی نیاز دارید.‌ که این جلسات طی ۴ تا ۶ ماه انجام می شود. این روش روشی غیر تهاجمی و سرپایی می باشد که در مقایسه با دیگر درمان های مو هزینه کمتری دارد.

اگر شما نیز به دنبال درمان ریزش مو در اصفهان هستید، با مراجعه به کلینیک دکتر میر نصیری، می توانید از خدمات تخصصی مزوتراپی که توسط ایشان انجام می شود، بهره مند شوید. مزوتراپی تنها یکی از خدمات این کلینیک می باشد، برای دریافت بهترین و حرفه ای ترین خدمات زیبایی می‌توانید به کلینیک ما اعتماد کنید و از نتیجه شگفت زده شوید.  

نظرات

هیچ موردی یافت نشد

نظر خود را بنویسید

شما می توانید دیدگاه خود را در این بخش با ما در میان بگذارید.

تماس و مشاوره رایگان : 09938518980
footer footer
دکتر منیرالسادات میرنصیری

دکتر منیرالسادات میرنصیری

دکتر منیرالسادات میرنصیری از برترین رتبه های کنکور دانش آموخته رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آموزش دیده به روزترین تکنیک های زیبایی از اساتید داخل و خارج از کشور

بخش هایی از سایت

ارتباط با ما