درباره تزریق ژل لب طبیعی و روسی در اصفهان

درباره تزریق ژل لب طبیعی و روسی در اصفهان

درباره تزریق ژل لب طبیعی و روسی در اصفهان

 

تزریق ژل لب طبیعی و روسی در اصفهان

چنانچه شما هم در حال بررسی بهترین کلینیک زیبایی برای تزریق ژل لب طبیعی و روسی در اصفهان هستید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

همانطور که میدانید یکی از اعضای صورت انسان که با بالا رفتن سن دچار افتادگی و تغییر حالت می شود، لب ها هستند. به همین دلیل تزریق ژل لب، جزو محبوب ترین اعمال زیبایی در سالهای اخیر میباشد. در این مقاله قصد داریم که بهترین کلینیک زیبایی، برای تزریق ژل لب طبیعی و روسی در اصفهان را به شما معرفی کنیم.

مهمترین نکته برای تزریق ژل لب طبیعی و روسی در اصفهان این است که، پزشک معالج شما به غیر از شناخت آناتومی لب، پوست و صورت، باید به تکنیک مناسب برای صورت هر فرد آگاه باشد. همچنین میزانتزریق ژل مورد نیاز هر چهره را بداند. بنابراین پیشنهاد ما به شما کلینیک تخصصی زیبایی دکتر منیر السادات میرنصیری می باشد. 

 

انواع تزریق ژل لب

هدف از تزریق ژل لب طبیعی و روسی در اصفهان همیشه برای زیبایی نیست، گاهی اوقات تزریق ژل، موجب از بین رفتن نقص‌های به وجود آمده در لب ها می باشد. به طور کلی برای موارد زیر می توانید تزریق ژل لب طبیعی و روسی در اصفهان را انجام دهید.

۱. برجسته کردن لب های نازک

۲. از بین بردن چین و چروک لب ها

۳. به وجود آوردن تقارن در لب های نامتقارن

۴. هماهنگی ضخامت لب بالا با لب پایین

معمولاً تزریق ژل لب طبیعی و روسی در اصفهان با بی حسی موضعی انجام می شود. پس از بی حس شدن، ژل را توسط سوزن های نازک، در زیر پوست نرم و بالای عضلات لب تزریق می کنند. تکنیک و نحوه تزریق، رابطه مستقیم با شکل و فرم نهایی لبها دارد. 

مدلهای مختلفی برای تزریق ژل لب طبیعی و روسی در اصفهان وجود دارد، فرم کلاسیک یا نچرال، فرم روسی، فرم قلبی، فرم عروسکی یا باربی، فرم هالیوودی، فرم چاکدار، فرم فانتزی، فرم صدفی، فرم لب گرد و.... . در این مقاله ما به دو فرم تزریق ژل لب طبیعی و روسی در اصفهان می پردازیم.

 

 

تزریق ژل لب طبیعی و روسی در اصفهان

 

تزریق ژل لب طبیعی

بعد ازدادن اطلاعات درباره تزریق ژل لب طبیعی و روسی در اصفهان، درباره ژل لب طبیعی باید بگوییم، همانطور که از اسم این فرم تزریق پیداست، این روش کاملا طبیعی، ساده و نچرال میباشد. هدف از تزریق ژل لب طبیعی، زیباتر شدن لبها، جوانسازی لب و از بین رفتن چین و چروک روی لب می باشد. بنابراین فرم آن بسیار طبیعی و بدون اغراق است. 

تبحر پزشک معالج، در رسیدن به نتیجه مطلوب، بسیار حائز اهمیت است. خیلی مهم است که پزشکی که انتخاب می کنید به غیر از اخلاق و سابقه کاری، به آناتومی چهره نیز آشنا باشد. زیرا می تواند با مشاوره درست، بهترین فرم لب ها برای صورتتان را، به شما پیشنهاد دهد. این موضوع نیز یکی دیگر از مزیت های انتخاب کلینیک دکتر میر نصیری می باشد. ایشان علاوه بر داشتن تخصص های لازم و مجوزهای رسمی، اشراف کامل بر نحوه تزریق ژل لب و تکنیک های تزریق فرم طبیعی و روسی برای لب ها دارند. در عین حال مسئولیت پذیری و ضمانت خدمات در این کلینیک جزو مهمترین قوانین است.

 

تزریق ژل لب روسی

در دو سال اخیر ژل لب روسی، جزو پرطرفدار ترین روش ها و تکنیک های تزریق ژل لب شناخته شده است. تمرکز این تکنیک بر به وجود آوردن لب های پهن با حداقل برجستگی می باشد. در این روش بیشتر از هر روش دیگری شما باید از تبحر و تجربه پزشک معالج مطمئن باشید. به این دلیل که اگر پزشک تجربه کافی در تزریق ژل لب روسی روسی را نداشته باشد، باعث به وجود آمدن لب اردکی خواهد شد، که هیچ زیبایی نخواهد داشت.

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب طبیعی و روسی در اصفهان

۱. کمپرس سرد بعد از تزریق 

۲. از آفتاب گرفتن، سولاریوم، سونا و جکوزی خودداری کنید.

۳. از مصرف آسپرین و ویتامین e تا یک هفته پس از تزریق خودداری کنید.

۴. از کشیدن سیگار، قلیان و مصرف مشروبات الکلی تا دو روز پس از تزریق خودداری نمایید.

۵. تا یک روز پس از تزریق ورزش نکنید.

برای رسیدن به بهترین نتیجه پس از تزریق ژل لب طبیعی و روسی در اصفهان، بهترین پیشنهاد مراجعه به کلینیک دکتر میرنصیری میباشد .

نظرات

هیچ موردی یافت نشد

نظر خود را بنویسید

شما می توانید دیدگاه خود را در این بخش با ما در میان بگذارید.

تماس و مشاوره رایگان : 09938518980
footer footer
دکتر منیرالسادات میرنصیری

دکتر منیرالسادات میرنصیری

دکتر منیرالسادات میرنصیری از برترین رتبه های کنکور دانش آموخته رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آموزش دیده به روزترین تکنیک های زیبایی از اساتید داخل و خارج از کشور

بخش هایی از سایت

ارتباط با ما